3.,, Stasiak pobity!:(''

Paulina;
Przyszłam na komende o 8;00 Walczak jak zawsze się spóźnia.
8;15 nareszcie przyszedł ;
-Siema Paulinka
-Siema:)
-Iza się wprowadza!:D
-Fajnie-powiedziałam.-(ciulato)-myślałam.
Taka nasza gadka gdy wchodzi szef;
-Mamy pobicie Kościuszki 82b/8.
-Dobra jedziemy!-poszliśmy do auta a Kuba skojarzył fakty;
-Ej Paula!
-Co?
-Stasiak on tam...
-Mieszka!-od razu dodałam gazu a Kuba zadzwonił do Marysi.
Ta gdy się dowiedziała rozpłakała się i powiedziała że zaraz będzie.
My po 2 min byliśmy na miejscu.
Gdy wbiegliśmy do mieszkania tam leżał Adam i czekał na nas Tadeusz;
-Panie Tadeuszu co tu się stało?-spytał Kuba.
-Przyszedł Kacper syn Adama potem jakiś dwóch Angoli. Pobili Stasiaka a Kacper zostawił mu list że wyjeżdża z powrotem do Anglii.Tyle.
Przyjechała Marysia a Kuba pobiegł do Adama. Karetka dojechała a Marysia patrzyła na to i płakała.
Maria;
Pojechałam za karetką. W szpitalu okazało się że jest w śpiączce i nie wiadomo czy się obudzi...








  

Komentarze