2. Początki bywają trudne czyli Wach & Walczak po raz pierwszy.

Ona 32 letnia policjantka wydziału kryminalnego komendy wojewódzkiej we Wrocławiu.
Prywatnie samotna matka wychowująca 13 letnią córke Agatę. Ale nie wiedziała że jej partner będzie inny niż reszta.


On 33 letni policjant wydziału kryminalnego komendy wojewódzkiej we Wrocławiu. Prywatnie kawaler który nie umie mieć dziewczyny dłużej niż miesiąc albo mniej. Ale nie wiedział że jego partnerka bedzie inna niż wszystkie.


Komenda 8;00 ;
Paulina Wach;
Dziś mam dostać nowego partnera.
Nawet fajnie bo gdy byłam w Afganistanie ( na  misji) mój dotychczasowy parter odszedł z roboty.
Wtedy weszłąm do Kubisa;
Witam szefie.
Usiądź
Nie, postoje.
Ok od dziś to twój partner.
Asp Jakub Walczak.
Pod kom Paulina Wach.
A teraz do roboty.-powiedział Kubis.
Tak jest.-odpowiedzieliśmy równo.
Weszliśmy do biura gdzie na naszych biurkach stały sterty paprirów do wypełnienia.
Siedzieliśmy tam nie długo;
Jest sprawa
Jaka?
 Porwanie pana młodego .
Serio?-spytał Kuba.
Tak i to z pod kościoła. Jedźcie tam Adam Maria i Bolek już na was czekają.
Ok jedziemy.
Time skip 19;39 komenda;
Jestem padnięta a ty?
NO ja też.
Co wy tu robicie?-spytał Kubis.
Pracujemy.
No to koniec na dziś.
Ok
Znalezione obrazy dla zapytania sprawiedliwi paulina i kuba

Komentarze