18.Wszystko się zmienia czyli Ewa i Adam?!

Maria:
Zanim zdążyłyśmy wykonać plan Bolek mimo tego,że był pijany wyczaił cały nasz plan.  Jak to Bolek.  I dupa. Później gdy a namową Pauliny weszłam do pokoju obok gdzie byli chłopaki aby powiedzieć Adamowi co do niego czuje   to co tam ujrzałam mnie przeraziło. Ewa całująca się z Adamem rozpłakałam się i wybiegłam z mieszkania. Usiadłam na schodach i płakałam. Podeszła do mnie Paulina a  w mieszkaniu ucichło było tylko slychac:
-Adam kurna co ci odpieprza?!!
-Nic.
-Pilarczyk pogięło cie?! Słyszałem co mówiła Maria.
-No co mówiła ?
-Stasiak cholera ona cie KOCHA !!!!
-O kurde.
I w tym momencie Adam wybiegł z mieszkania . Ja nadal płakałam ten widok ...
I teraz właśnie podbiegł Adam:
-Marysia to prawda? To co mówił Kuba?
-Tak kocham cie! Ale widać ze wolisz Ewę ktora o tym wiedziała.
-Marysia ja kocham cie ! Jestęsknię dla mnie najważniejsza.
-A Ewa?
-Ona ? Ona mnie zmusiła Marysia proszę.
Przytulilam się do niego
Zaniósł mnie na rekach do mieszkania i zaczelismy się całować

Komentarze