6.,,Maria się wybudziła'' i,, mieszkanie ze Stasiakiem? Spoko''

Kuba;
Siedzieliśmy z Adamem w szpitalu. Było po 4 w nocy. Odezwała sie Paulina;
-Kuba weź Adama do siebie bo biedak tu zaraz padnie.
- W sumie mieszkanie ze Stasiakiem? Spoko.
-  Ok to jedźcie.
-Dobra chodź.-powiedziałem do zmarnowanego komisarza.
Pojechaliśmy do mojego mieszkania. Dobrze że nie jestem już z Izą bo oboje dostalibyśmy furii.
Było przed 5 gdy dojechaliśmy. Odrazu po wejściu zasnęliśmy na kanapie tak jak weszliśmy.
Następnego dnia mieszkanie Walczaka;
-Siema.-powiedziałem do komisarza.
-Siemano.
-Jak tam?
-A nie gadaj.-powiedział zmarnowany Stasiak.
W tym czasie zadzwoniła do Adama Paulina;
-Adam mam dobrze wieści.
-To mów.
-Maria się wybudziła pyta czy przyjedziesz.
-Jasne już jedziemy.
-Ok czekamy.Pa
-Pa.
-I co?-spytał Kuba.
-Maria sie obudziła .
-No to jedziemy.
10 min później Szpital Miejski;
-Hej Paulina.-powiedzieliśmy.
-Hej Adam możesz wejść do Marii.
-Ok.
Adam;
Gdy weszłem do sali ona właśnie sie budziła;
-Marysia...
-Adam....przyjechałeś:)
-Nie mógł bym nie przyjechać.
-Adam ...spieprzyłam pół akcji gdyby nie ja to wszystko byłoby ok.
-Nawet tak nie mów!
Gadałem tak z Marysią do 22 potem wywaliła mnie pielęgniarka.
Gdy przyjechałem już do siebie do mieszkania zobaczyłem...

Znalezione obrazy dla zapytania paulina kuba i adamsprawiedliwi wydział kryminalny

Komentarze