2. Porwanie Dominiki i powrót oraz pomoc Moniki Kownackiej.

Paulina;
Po rozwiązaniu sprawy z mafią pojawiła się następna;
-Ej jest sprawa.-powiedział Bolek.
-Jaka?-spytaliśmy.
-Porwanie 15 letniej Dominiki Białach.
-Kurde. Białach napewno?!-spytaliśmy.
-No.
-Jeny ciekawe czy Mikołaj wie.-powiedziałam.
-No.
-Aha namierzyłem jej telefon.-powiedział Bolo.
-No to mów.
-Jest w starych fabrykach na obrzeżach miasta.
-Ok jedziemy.
I pojechaliśmy.
Zadzwoniłam do Karoliny Rachwał (partnerki z patrolu Mikołaja i mojej przyjaciółki).
Ta powiedziała że dojedzie z koleżanką która właśnie wróciła na komende .
Po 20 min. dojechaliśmy pod tą fabrykę a 2 min. później dojechały Karolina i Monika?
-Monika?
-Hej Paula.-powiedziała Kownacka.
-Ok wchodzimy?
-No.
Weszliśmy do fabryki i z bronią w ręce szukaliśmy młodej Białach.
Monia znalazła;
-Ej Paula jest.-szepnęła.
-OK dzwonie do Kuby.
-Ja do Karoliny.
Gdy już zadzwoniłyśmy wkroczyłyśmy do akcji;
-STÓJ POLICJA!!!!!-krzyknęłyśmy.
W końcu nie wytrzymałam i strzeliłam w niego a gdy pojawił się drugi Monika zrobiła to samo a Karolina poszła do Dominiki. Upewniła się że jest ok.
Ja zadzwoniłam do Bolka a Kuba poszedł na niego czekać Monika w tymczasie zadzwoniła do Mikołaja. Ten przyjechał prawie natychmiast, zabrał Dominikę do domu.
Dziś i tak nic by nam nie powiedziała.
Znalezione obrazy dla zapytania paulina i kuba sprawiedliwi wydział kryminalny

Komentarze