13.Kto wie co to będzie czyli Adam& Maria razem?

Agata Wach;
To było dziwne. Rano zadzwonił do mnie wujek Adam.
Prosił mnie o rade jak ma poderwać ciocie Marię.
Ah ci faceci.-pomyślałam.
Powiedziałam mamie ta dała mi na autobus i pojechałam.
Adam;
Nie wiedziałem jak sie za to zabrać.
Dlatego poprosiłem młodą Wach o pomoc.
Zeswatała Pauline i Kube to z nami tez wyjdzie .
10 min później przyjechała;
Hej młoda wejdź.
Hej wujek, ciocia jest?
Nie.
To dobrze.
A jakie danie lubi najbardziej?-dodała.
Spagetti.
No to mam wyczucie weszłam do sklepu po drodze.
No normalnie jak matka identyko.
Wiem. Ok do roboty.
No.
Zrobiliśmy z młodą spagetti i przygotowaliśmy wszystko.
I weszła Maria;
Adam wow.-tylko tyle z siebie wydukała.
I co podoba się?
Adam tak.
I weszła Agata;
Hej ciocia.
Hej młoda co ty tu robisz?
Pomogłam wujkowi ok lece pa.
Pa
Zjedliśmy z Marią kolację i zacząłem mówić do niej;
Marysiu muszę ci coś powiedzieć.
No to mów.
Maria ja cię kocham.-powiedział i pocałował;
Znalezione obrazy dla zapytania adam i maria sprawiedliwi
Maria;
Jestem taka szczęśliwa.
Jestem z Adamem.
2 miesiące później;
Adam ma jakąs niespodzianke ale nie wiem jaką/
Gdy przyszedł.
Wyciągnął jakieś małe pudełeczko uklęknął i powiedział;
Maria ... zostaniesz moją żoną?
Tak!!!!!!!

Komentarze