4.Poszukiwania i kara Roberta = pomoc dla Marii.

Maria była załamana ale Adam zawsze był przy niej ( podejrzane ;} ) .
Ja Kuba Adam i Bolek postanowiliśmy się zemścić >:/ .
Bolo ( nasz genialny i nie zawodny technik) namierzył go gdzieś na Trzebnicy.
Ja Adam i Kuba każdy wziął 1 auto i pojechaliśmy sie rozejrzeć.
Z Marysią został sąsiad Adama Tadeusz.
Mieszkanie Adama;
Nie martw sie Maria już oni dadzą mu popalić.
Mam nadzieję.
Trzebnica;
Paula zgłoś sie -powiedział Adam.
Co jest Adam ?
Jedź z Kubą na stare tereny fabryk nie daleko on tam jest czekam .
Ok zaraz bede.
Dobra.
Adam czekał tylko na mnie i kubę.
Elo.-powiedziałam widząc Adama.
Podeszliśmy do Roberta od tyłu gdy Kuba wyciągnął mlotek;
ok stary teraz zemsta.-powiedzieliśmy.
co?
ok łokieć kolano prawe lewe ( rozwala mnie ten tekst XD)-powiedział Kuba z młotkem w ręcę.
ale .... co?-spytał jak idiota.
nic i trzymaj sie z daleka od Marysi.ok?-spytał Adam.
ok.
Znalezione obrazy dla zapytania sprawiedliwi  maria

Komentarze