Prolog Inna historia cz 1 Adam &Maria;

Adam;
12 czerwca 2006rok. Wczoraj dostałem nową partnerkę. Z najmłodszym stopniem w naszym wydziale a mianowicie Sierżant.Sztabowy.Maria Przybylska. Rozmyślenia przerwała moja żona Asia;
-Adam!Wyjeżdżam!
-Co?Asia kochanie gdzie? Kiedy? Po co?
-Do Anglii dzisiaj a to trzecie nie powinno cie obchodzić!

Tadeusz;
Nie mogłem wytrzymać tej kłótni! Pojechałem autobusem na komende poszukać Marii;
-Maria!
-Witam panie Tadeuszu Adama jeszcze nie ma .
-Wiem kłóci się z żoną tak że sąsiedzi się skarżą!
-Jedziemy!

Maria;
Pojechaliśmy z Tadeuszem na bombach pod blok Adama.
Stasiak nawet nie zareagował na koguta więc wbiegłam do klatki choć już na dworze było ich słychać.Wbiegłam pod jego drzwi Pukałam i dzwoniłam ale nikt nie otwierał do czasu.
Otworzył mi wówczas 10 letni Kacper;
-Hej młody wszystko ok?
-Tak ale...
-Ok czekaj albo idź do Tadeusza.
-OK.
-HEJ!!!!! HALO!!!!-krzyczałam ale to nic nie dało.
Wzięłam wdech i krzyknęłam;
-ADAM DO CHOLERY!!!!!
-Marysia co ty tutaj robisz i gdzie Kacper?
-Kacper poszedł do Tadeusza który wcześniej był na komendzie opowiedział mi o wszystkim a ja na bombach jechałam przez miasto jak głupia i ciesze się że żyje!!!
Potem wróciłam na komende a Joanna poleciała do Anglii ale z tego co i Bolek powiedział to jej samolot się rozbił. Musze to powiedzieć Adamowi;
-Adam...Asia ona...
-Co...
-Nie żyje.
-Jak to?!
-Jej samolot sie rozbił. Bolek mi mówił bo robił ekspertyze.
Adam się załamał.

Narrator;
Stasiak załamał się kompletnie. Lecz przy pomocy Przybylskiej stanął na nogi i nie umie jej się odwdzięczyć.
Znalezione obrazy dla zapytania maria i adam opowiadania


Komentarze

Prześlij komentarz