"I jak tu nie być ułomem? " -chat.

Uzytkownik Bolesław Kowalski utworzył grupe "Ułomi z Wojewódzkiej ".
Uzytkownik Bolesław Kowalski dodał użytkownika Jakub Walczak.
Użytkownik Jakub Walczak dodał użytkownika Adam Stasiak.
Użytkownik Adam Stasiak dodał użytkownika Bruno Sawicki.
Użytkownik Bruno Sawicki dodal użytkownika Radek Kowal.
Użytkownik Radek Kowal dodał użytkownika Edward Kubis.
Użytkownik Edwad Kubis dodał użytkownika Maria Przybylska.
Użytkownik Maria Przybylska dodał użytkownika Paulina Wach.
Użytkownik Paulina Wach dodał użytkownika Ewa Pilarczyk.
Ewa: co to ?
Bolesław:konfa 😉
Ewa: Po co?
Jakub:Do beki 
Adam:XD
Edward Kubis ustawile sobie pseudonim Szef ułomów.
Szef ułomów: Bolek trafiona nazwa konfy😂
Paulina:Szefie a będzie jutro wolne ?
Maria:Dobre pytanie 😂😂
Szef ułomów: hmm.... zastanowię się 😒
Paulina: Marysia a Adam co neta nie ma?
Maria:Raczej ma bo siedzi obok mnie a ja mam 😂
Adam:No jestem jestem co pali się?  
Jakub:Nie gasi się 😂😂😂emocje😂
Adam:Ej browara chcesz?
Jakub :dobra dawaj !!!
Adam: 
Jakub:mamm. .... 😜
Paulina:Adam on się fochnie .😂😂
Maria: Na 5 minut 😂😂
Szef ułomów: Adam podzielił byś się z szefem 😀
Adam:Szefowi się piwko śni?
Szef ułomów: Żebyś wiedział 😊
Paulina:Zobaczcie foch forever 😉
Maria: Może. ... 
Jakub: Nie no nie focham się na Adasia nigdy 😁
Radek:Jaka konfa aż mi fonie świruje 
XD
Bolesław :  A ja nie nadążam z tekstami 😥😥
Bruno:Popieram Bolka 
Ewa: I ja 😦 nie no żart nie umiem przestać się śmiać😂😂😂
Paulina:XD
Adam:To piszesz ty czy Agata bo nie wiem 😝
Paulina: A gdyby Agata to pisała to ztwierdzila by ze zachowujemy się jak dzieci ?
Maria:Do niej to podobne😁
Paulina:taaa....
Jakub:Ja chce browara ! Ale nie chce mi się iść do sklepu 😧
Paulina:Cały Kuba!!!
Maria;Dokładnie 😂
Adam:Marysia idziemy do kina?
Maria:Na co?
Adam: Porady na zdrady :)
Maria:ok 😀






Ciąg dalszy nastąpi 😀😁😂


Komentarze