"I jak tu nie być ułomem? "-chat cześć 3 .

Ostatnia część chatu od jutra juz normalne opowiadania.

Ruda:Nudy .
Strzelba:No.
Wsadz se:Kto mi dał ten pseudonim?!
Czarna Pantera : Walczak 😅
Dawaj browara: No tak!
Ostra Babka :A mi kto dał. 
Strzelba :Walczak 😆😆
Dawaj browara:Marysia ty tez?
Strzelba:?
Dawaj browara :mnie wygadać 
Oryginał :Co tu się. .....?
Strzelba :Ewa i Bruno są źli na Kubę. 
Oryginał :Czemu?
Strzelba: Pseudonimy.
Oryginał :AHa typowy Walczak
Boleslaw :....
Dawaj browara : O kurde Bolek! !!
Bolesław :Co?!
Dawaj browara :widzę ze nie masz pseudonimu?!!
Bolesław : Kuba błagam nie !!! Prosze😢
Oryginał:Ja się tym zajmę. 
Bolesław : boje sie odrobinkę mniej. ...
Oryginał zmienil pseudonim Bolesława Kowalskiego na Król mądrości. 
Król mądrości : No i to mi pasi 😀😀
Strzelba:😂😂😂
 Czarna Pantera :😂😂😂😂
Oryginal: Maria co powiesz na randkę? 
Strzelba : TAK!!!!!!!!!!!!!!!! Kocham cie
Oryginał :Ja ciebie tez 😍😍
Dawaj browara :Dosyć czułości! !!!. Kto idzie na browara o 23?
Oryginał :Maria wyrobimy się? 
Strzelba:No jasne!

Komentarze