"I jak tu nie być ułomem? "-chat cz 2

Może zrobich jeszcze 3 cześć?  To zależy od was 5 kom pod opo nastepne😉


Bolesław:Nuda.
Adam:No... 😩
Urzytkownik Adam Stasiak zmienił pseudonim Bolesława Kowalskiego na Król nudzi mi się .
Król nudzi mi się : Ha ha ha 😂😂😂 oryginalne Adaś.
Urzytkownik Król nudzi mi się zmienił pseudonim Adama Stasiaka na Oryginał. 
Oryginał: Dobre 😂😂
Maria:Co tu się. ...XD
 Ewa: .....
Maria:XD
Paulina:yyy....😂😂
Jakub:E a mi jaki pseudo ?
Użytkownik Król nudział mi się zmienił pseudonim Jakuba Walczaka na Dawaj browara!
Dawaj browara: Ha ha ha jakie podsumowanie.😂😂
Radek: yyy. ....
Użytkownik Dawaj browara zmienil pseudonim Radka Kowala na Ruda.
Ruda:Ej !!!!
Dawaj browara:Co!
Ruda:Gówno
Maria :😂
Paulina:😂
Ewa:😂😂😂
Użytkownik Oryginał zmienil pseudonim Marii Przybylskiej na Strzelba. 
Strzelba : Ej. ...!
Oryginał:Też cie kocham.
Dawaj browara:Dosyc czułości.!! 😁
Paulina:A ja?!
UżytkownikDawaj browara zmienił pseudonim Pauliny Wach na Czarna Pantera.
Czarna Pantera: Dawaj browara! Pantera to ty se wsadz 💪💪
Dawaj browara:Gdzie?
Strzelba: W dupe!
Szef ułomów : Co tu się dzieje? !
Dawaj browara:Nic Szefie. ...
 Strzelba:Ta....nic...😂😂
Czarna Pantera:A gdzie Ewa i Bruno? 
 Ewa:Jestem 
Bruno : Jadę tez.
Użytkownik Czarna Pantera zmienił pseudonim użytkownika Ewa Pilarczyk i Bruno Sawicki na Ostra Babka i Wsadź se.





  • Sorry ze krótkie. ..😦

Komentarze