100!!!!-,,Od nienawiści do miłości-wspomnienia z przeszłości''.

Hej!!! Chciałam wam wszystkim podziękować za pomoc i zainteresowanie a w szczególności Iwonie Matjas za wielką pomoc. To dzięki wam wszystkim jest to już SETNE  opowiadanie.
Nadal nie mogę w to uwierzyć że do niego dotrwałam. Gdyby nie to,że wam się podoba nie dodawałabym tych opowiadań i nie było by wielkiej 100!!! Nie przedłuzjąc;

Adam;
Dzisiaj Bolek wpadł na genialny pomysł! Żeby powspominać tak wszyscy ja Marysia Paulina Kuba i Bolek. Marysia z Pauliną znalazły fajne miejsce. Łąka  nad Odrą. Jadę właśnie po Marysie a Kuba po Pauline a Bolek dojedzie. Na łące;
-Siema!-powiedzieli Wach i Walczak.
-Hej!-odpowiedzieliśmy z Bolkiem w tle.Wspominać zaczęliśmy od Pauliny;
-Ok więc... w liceum poznałam Piotra na oko wydawał się spoko.Raz po imprezie zaciągnął mnie do łóżka i z tąd Agatka. Potem ślub,misja na wojnie, potem sprzedał mieszkanie i rozwód. Taka historia.
Kto teraz ? Marysia?
Ok. Więc tak.....jak byłam mała i tak jest do teraz tylko Daga i Daga. Nie mam jej za złe bo to wina matki bo ojcie zawsze był i jest po mojej stronie. Ok mając 19 lat poznałam Roberta Rybackiego.
4 lata temu miał być ślub lecz w ten sam dzień on mnie zdradził a ja to odkryłam i ślubu nie było. Załamałam się poszłam na pobliskie tory i chciałam ze sobą skończyć.Pociąg był jakieś 300m ode mnie. Wtedy pod tory z piskiem opon podjechał Adam. Odciągnął mnie z torów gdyby nie on nie było by mnie tutaj teraz. Adam?
-Ok..11lat temu zmarła moja żona Asia . Joanna zostawiła mi syna Kacpra nad którym tylko ona potrafiła zapanować.Nim się obejrzałem skończył 18 i powiedział że się wyprowadza i tyle go widziałem. Asia miała lecieć do Anglii na ,,kontrakt''.Dlaczegi w cudzysłowie ? Bo zostawiła mi list że poznała tam faceta i że chce rozwodu. Do Anglii nie doleciała bo jej samolot spadł. Koniec! kuba?
-spoczko....Jakieś 15 lat temu poznałem grupe ludzi którzy brali udział w wyścigach. Spodobało mi się to i się dołączyłem dali mi fure itp. Niedługo potem okazało się że były one nie legalne. Chcieli mnie zamknąć gdyby nie to że ja o niczym nie wiedziałem. Kiedy skończyłem 25 lat wstąpiłem do policji. Tyle.

Narrator;
Bolek nie chciał wspominać. Wszyscy to rozumieli.
Na łące zrobili piknik. Paulina z Marią miały prowiant a chłopaki dopełnili go browarem.
Pod wieczór wyciągneli namioty i po ,,zabawie,, nad Odrą poszli spać.
Adamowi i Kubie zrobiło się  nie wygodnie więc poszli spać do aut.

Znalezione obrazy dla zapytania 100 napis









Jak się podobało?

Komentarze