Seria 6 . 1 Nowe nabytki czyli snajper i patolog .

Maria;
Pomimo ,że mieliśmy z Adamem mieć wolne wyszło na to , że nam nie wypali. Gdy zadzwonił Kubis wsiadłam w auto,które nie chciało odpalić. Zadzwoniłam więc do Adama. Ten przyjechał natychmiast. Pojechaliśmy na komende , tam przywitał nas Kubis;
-Adam,Marysia. To jest nasz nowy snajper a raczej snajperka 22letnia Milena Mielniczek;
-Minia
-Adam
-Minia
-Maria
-A to nasza nowa pani patolog także 22 letnia Patrycja  Kogut ;
-Pati
-Maria
-Pati
-Adam
Zabraliśmy sie do roboty . Trafiliśmy na sprawe porwania . Kiedy  zobaczyłąm kogo porwano byłam załamana;
-Adam pamiętasz mojego siostrzeńca?\
-Jasne Patryka.-reakcja Adama na akt porwania-O .... fuck....
-Marysiu a Daga wie?
-Powiedziałaby mi.
-Jedziemy do ciebie!
Pojechaliśmy na bombach do mojego domu.
Na plac wjechaliśmy z piskiem opon.
Do domu weszłam pierwsza  a Adam za mną;
-Dlaczego mi Daga nie powiedziałaś o porwaniu Patryka?
-Bałam się więc zadzwoniłam do was na komende a skąd wiesz?
-Trafiła `się nam .-wtrącił Adam.
-Daga opowiedz mi jak to było na spokojnie.
-Patryk poszedł wczoraj do szkoły. Powiedziałam mu,że po niego przyjadę. Przyjechałam i czekałam tam godzinę i weszłam do szkoły. Nauczycielka powiedziała ,ze dwóch facetów podalo się za wujków rozmawiali z innym nauczycielem.
-Ok jedziemy tam.
Znalezione obrazy dla zapytania adam i maria sprawiedliwi
Pojechaliśmy do szkoły rozmawiac z nauczycielami. Po tej rozmowie wróciliśmy na komende i wpadłam na pomysł;
-Bolek!-powiedziałam wchodząc do gabinetu Bolka i Radka.
-No...
-Namierz mi numer mi numer na cito.
Podałam mu numer Patryka po 15 minutach dostałam dane.
Patryk był...

Komentarze