22.Przesłuchanie Ewy, wielki dzień Agaty i Ani = koniec 5 serii.

 12;15 Komenda Adam z Kubą przesłuchują Ewę;
-Ewa do cholery po co ci to było?!-Krzyknął Adam.
-Adam miałeś być mój a nie jej!
-Jasna cholera Pilarczyk! I tylko po to do nich strzelałaś?!-Kuba już nie wytrzymał.
-TAK!!!
I wtedy wszedł Kubis;
-Pilarczyk! Zwalniam cię!

Tymczasem Maria z Pauliną poszły do szkoły Agaty na jej konkurs;
Maria;
-A teraz na scenę wchodzi Agata Wach. Zapraszamy!
Razem z Pauliną pod pretekstem co się zwie ,,blacha'' dotarłyśmy pod scenę i zaczęłyśmy nagrywać jej występ. W połowie drugirj piosenki w wykonaniu Agaty do sali wparowali Adam z Kubą.
Wzruszyłam się Agata tak ładnie zaśpiewała. Paulina też się wzruszyła a Kuba z Adamem wprowadzili atmosferę jak na koncercie mianowicie zrobili falę a razem z nimi cała sala.
Zaraz po Agacie weszłą jej byłą przyjaciółka Kamila na sali była cisza. Ale po niej weszła osoba która mi kogoś przypomniała . To Ania Białach córka Mikołaja. Jej także zrobiliśmy fale jak tra lala.
Kiedy wszystkie osoby zaśpiewały zapadł werdykt;
-1 miejsce Agata Wach!!! 2 Anna Białach!!! 3 Kamila Stefańska.
-Agato! Dostajesz propozycję przeniesienia do szkoły muzycznej skorzystasz?
Po chwili zastanowienia odpowiedziała.;
-Nie.
-Dlaczego?
-Bo ja chce iść do szkoły policyjnej a tą propozyje oddaje Ani Białach.
Dziewczynka weszła na scene a Mikołaj podszedł do nas.
-No gratki dla Agaty. Anka marzyłą żeby iść do takiej szkoły.
-Cała Agata czego sie nie robi dla przyjaciół.
Razem z Adamem wróciliśmy do mieszkania tam obejrzeliśmy najlepszą polską produkcję
,,Porady na zdrady".   Wtuliłam się w Adama a on we mnie. Zadam mu pytanie i zobaczymy jego wierność, reakcję i to czy nie dostanie zawału;
-Adam...
-Tak Marysiu?
-Ale ty mnie nie zdradzisz ani nie zdradzasz prawda?
-No jasne kochana przenigdy.
U Pauliny i Kuby;
-Paulina...?-zaczął Walczak.
-No...
-Kocham cię!
Przyznam zatkało mnie;
-Ja ciebie też!
Po 5 minutach w mojej sypialni na podłodze były nasze ubrania a my w łóżku.

Znalezione obrazy dla zapytania sprawiedliwi wydział kryminalny maria i adam



KONIEC 5 SERII!

Komentarze