20. ,,Ona...''

Adam;
Przewieźli ją na sale.  Byłem załamany jej policzek taki...taki zimny.
A jeśli Marysia...nie! Ona musi żyć! Takie myśli miałem w głowie.
Paulina poszła na rozmowe do lekarza ja nie umialem tam wejść.
W głowie miałem najczarniejsze scenariusze gdy wyszła Paulina.

Paulina;
Adam siedział ze spuszczoną głową na krześle. Poszłam tam.
-Adam....
-Paulina jeżeli ona nie żyje to...
-,,Ona...'' żyje! Stasiak ona żyje i tak zostanie!!!
-To dlaczego jej policzek...
-To efekt operacji. Możesz do niej wejść i sam zobaczysz.
-Ok a kiedy ona sie obudzi?
-Najpóźniej jutro a najwcześniej teraz. IDŹ!!!


Adam;
Weszłem tam usiadłem przy łóżku i chwyciłem ją za ręke przysięgłem sobie , że zostane tutaj dopuki ona sie nie obudzi. 23;00 Paulę zmienia Kuba. Walczak pogadał z lekarzem. Ten pozwolił mi zostać.
Godz.3;00 w nocy Maria się budzi;
-Adam...-powiedziała słabo.
-Marysiu kochanie jak się czujesz ?
-Dobrze a ty nie w domu?
-Siedze tu odkąd skończyła się operacja.
-A Ewa? Adam!
-Ona jest w areszcie.
-Kocham cię!
-Ja ciebie też!.
I wtedy wszedł nikt inny jak Walczak;
-Siema Maryśka jak sie czujesz?
-Hejka dobrze.
-Taa... puki znieczulenie działa.
-No.
-Lekarz powiedział ,że działa do rana.
-To dobrze . Adam jedźcie do domów jutro przjedziesz.
-Ok pa kochanie.
-Pa -wtrącił Kuba.
-Pa.
Wróciłem do mieszkania i poszłem prosto spać...
Znalezione obrazy dla zapytania adam i maria sprawiedliwi

Komentarze