17. ,,Twoja koleżanka z pracy mianuje cię...'' i Ploteczki

Paulina;
Z twierdziliśmy ,ze Adam zabierze Kubę do klubu go go na urodziny ale tak żeby Walczak sie nie pokapował. Stasiaka wysłałyśmy  po Kubę i do klubu. A ja z Przybylską pojechałyśmy załatwić tort ciasta itp. Agatka zaś z Bolkiem przygotowywali moje oczywiście mieszkanie na ich powrót.
Po godzinie wróciłyśmy z towarem. Przekazałam go w ręce Agaty i Bolka a my zaś pojechałyśmy pod klub. Gdy już podjeżdżałyśmy zobaczyłam całą resztę komedy a Maryśka dała znać Adamowi zeby już wychodzili tylnym wyjściem. Gdy ten wyszedł z ledwo żywym Walczakiem chciało mi sie płakać ze śmiechu widząc Kubę którego Adam praktycznie ,,wlecze po ziemi''. A gdy pan aspirant łaskawie zakumał był tak szczęśliwy ,że aż ,, otrzeźwiał'';
-Paula co tu sie.....
-Kuba no to są twoje urodziny chłopie.-wtrącił Stasiak widząc jego minę.
-Stary twoja koleżanka z pracy mianuje cię najlepszym psem tropiącym striptizerki-(troszke przerobione 😊). 
Z imprą przenieśliśmy sie do mnie gdzie czekali młoda Wach no i oczywiście Kowalski. 
A ja przy wszystkich postanowiłam powiedzieć o tym morzu;
-Słuchajcie! Wpadliśmy z Kubą na bardzo fajny pomysł.
- Jaki?-spytali Adam z Marysią.
-Pojedziemy Nad morze!!!
-Kiedy? 
-W wakacje dokładnie to jeszcze nie wiem. Szefie? Dostaniemy wolne?
-No wasza 8 ma zaległe 2 tyg urlopu przymusowego więc tak! Kiedy chcecie. Tylko mnie uprzedzić.
-Tak jest!!!
I tak zabawa trwała. Kuba zachwycony no bo on Adam Bolek Radek i Bruno = browarek.
A my? Oczywiście ploteczki.  To co usłyszałam z ust dziewczyn mnie aż zatkało.
Ewie podoba sie Bruno a Marii Adam 😱 ale kiedy one to powiedziały ja też zebrałam się na odwagę i powiedziałam;
-Dziewczyny...
-No 
-Bo...mi ... sie podoba Kuba.
-Paula to super!!!-powiedziała Maria.
-Super!!!-odżekła Ewa.
-No tylko jak my im to powiemy?-spytałam.
-Tego jeszcze nie wiem...-powiedziała Ewa.
-A ja tak...😏😏😏-podpowiadała Maryśka.
-Jak?!-mówiłyśmy z Ewą.
-Zobaczymy jak bardzo są pijani. Czyli powiemy im to puki bedą pijani a jutro sie upewnimy na ile procent byli pijani od 10do 100 mniej napewno nie.
-Dobrze myślisz Marysia....
Znalezione obrazy dla zapytania sprawiedliwi wydział kryminalny
 

Komentarze