8.Interwencja w domu ...Marysi? i '' to ty strzelałaś?!''

Paulina;
Dzień jak co dzień wchodzę o 7;30 na komende a tam...;
-Kuba?
-No.
-Ty o tej porze tu?
-No.
-Ej co jest?
-Zerwałem z Izą.  (Ale fajnie może ja i Kuba...? Nie wiem dopiero co zerwał z Izą)
-O ja cie Kuba.
Tą rozmowe przerwał Kubis;
-Słuchajcie jest sprawa.
-Jaka?-zapytałam.
-Zgłaszająca chciała żeby to trafiło do was.
-Ok gdzie?-spytał Kuba.
-No właśnie...w domu Marii.
-Jedziemy!!!-krzyknęliśmy oboje i wybiegliśmy prosto do auta.
Po zaledwie 10 minutach byliśmy na miejscu;
-Witam panie Pawle co sie dzieje?-spytałam . Znałam rodziców Marii od dawna i chce im pomóc.
-W tamtym lesie( pokazał palcem w miejsce) słychać odgłosy strzałów. Boje sie że reszcie rodziny coś się stanie a że Adam jest u Marii to chciałem żeby to trafiło do was.
-Dobra idziemy!!!-powiedział Kuba.
Poszliśmy się rozejrzeć .  Byliśmy przy ogromnym drzewie gdy usłyszeliśmy strzał naładowaliśmy broń i poszliśmy za odgłosem. Gdy zobaczyłam blondynke z bronią nie wiedziałam kto kto ale Kuba juz tak;
-Ej Paula ja wiem kto to.
-Kto?
-To jest Pola Małecka ''szwagierka Adama'' znaczy siostra jego zmarłej żony Asi.
-Ok dzwoń do niego.
-Ok.
Kuba dzwoni do Adama ja ide do Poli ;
-Pola co ty robisz?
-Próbuje wystrzelać tej gówniarze rodzinke ona kleji sie do Adama jak do rzepa a to ja mam być z nim nie ona dlatego cała jej rodzinka pożałuje.-Małęcka miała pecha bo Kuba dał telefon na głośnomówiący i Adam to słyszał , przyjechał natychmiast;
-Pola to ty strzelałaś?!
-Tak 
-Wiem dlaczego słyszałem przez telefon ty jesteś chora kobieto!!!( no to pojechałam podsumowanie roku:D-dop Autorki). 
Od tyłu skradały się Monika i Karolina W pewnej chwili Monika kopnęła centralnie w broń Poli a Karolina ją skuła. Zawiozły ją na komende...
Znalezione obrazy dla zapytania paulina kuba i adam sprawiedliwi wydział kryminalny

Komentarze