4.Przesłuchanie Dominiki Białach i zatrzymanie Wolańskiego...znaczy....prawie.

Następnego dnia KWP Wrocław;
Pokój przesłuchań;
-Dominika...na spokojnie co tam się wydarzyło?-spytałam delikatnie.
-No jakiś facet wepchnął mnie to auta....
-Jakie to było auto?-przerwał Kuba.
-No na tym sie znam to było BMW i8 czarne a rejstracje to DW158S48B.(rejstracja przypadkowa)
-No Kuba idź i sprawdź to z Bolkiem.-powiedziałam.
-ok.
5min później;
-Mam,to jest auto nijakiego Oliwiera Wolańskiego.-powiedział Walczak.
I wtedy wszedł Białach;
-Zabije gnoja!!!
-Mikołaj ty go znasz?-spytałam.
-Tak , to psycholog pracował u nas na komendzie, zabił nam kolegę.
-Japierdziele. -powiedział Kuba.
I wszedł Bolek;
-Ten wasz Wolański mieszka na Traugutta 15b/8.
-Dobra jedziemy!
-Nie.
-Czemu?
-Adam z Marią już pojechali wysłałem ich wy dokończcie.
-Ok.
Adam i Maria;
Jedziemy po typa. Adam aż kipi ze złości, nie dziwię sie bo ja też.
-Boże ja go zabije!!!
-Adam uspokój się. Dojechaliśmy.
Po 2 minutach byliśmy przy miekszkaniu;
-Halo jest tam kto?!-spytałam.
-Ok odsuń się.
-Co ty robisz?
-,,z buta wjeżdżam''-powiedział i uśmiechnął się.
Ok weszliśmy. Ale zza rogu wyszedł Wolański z bronią.
-I co psy? Dominiczka się poskarżyła?
-Rzuć to! Rzuć!-powiedział Adam.
-Bo co?-powiedział i strzelił.
We mnie.
Adam;
Trafił w Marysie.
Maria ok?
Adam...-powiedziała i straciła przytomność.
W tym momencie wesszli Wach,Walczak,Białach, Rachwał i Kownacka.
Ja zadzwoniłem po karetke. Zabrali Marię do szpitala i prosto na operację.
Oni zabrali Wolańskiego a ja pojechałem za karetką....
Znalezione obrazy dla zapytania adam sprawiedliwi



Komentarze

  1. Dopiero znalazłam twojego bloga jest super czekam na kolejny rozdział

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki następny jutro mam nadzieje ze się podoba 😉

      Usuń

Prześlij komentarz