14.,,Gdzie byłeś kiedy...''

Przepraszam was ,że znów Paulina i Kuba ale jakoś nie mam weny na Adama i Marysie:/
Nie przedłużając zaczynamy:)   :



-O ty gnoju!!!
-bujka-
-Ej!!!-krzyczałam.
-Zamknij sie!!! -krzyknął Piotr i mnie popchnął.
-Ał!-krzyknęłam i podbiegł Kuba;
-Jezus! Paulinka!!!
-Zostaw ją!!-krzyczał Piotr.
-Nie rozkazujesz mi ani jej!!! Rozumiesz?!Paula ok?
-Nie.Ręka.
-Chodź jedziemy do lekarza.
-Kuba chwilka.
-ok
-Piotr GDZIE BYŁEŚ KIEDY AGATKA PŁAKAŁA  ZA TATĄ?
-Paula nie warto.-pocieszał mnie Kuba.
Przytuliłam się do niego 1 ręką bo druga bardzo mnie bolała.
Pojechaliśmy do szpitala. Po 10 min byliśmy w gabinecie u lekarza.
Oczywiście Kuba musiał wejść ze mną.
Okazało się ,że na moje szczęście jest tylko stłuczona.
Wzięliśmy Agate ze szkoly i zawiozłam ją do Karoliny bo miała wolne a Kuba zabrał mnie do siebie.
Maria i Adam przesłuchiwali Piotra i moich rodziców. Około 20;00 Kuba poszedł na zakupy.
Ja ogladałam film który nie dawno wszedł z kin do telewizji ,,Po prostu przyjaźń'' ( i znów pozdro. Paulina Chmiel ps. bedziesz miała duuuużo pozdro😁).
Bardzo fajny film o paczce przyjaciół. To podobnie do nas ja , Maryśka, Ewa,Kuba , Adam,Bruno,Bolo i Radek. Oglądając to wpadłąm na pewien pomysł.
Mój kumpel wynajmuje domki nad morzem w Sopocie 20m od plaży,molo itp.
I wtedy wszedł Kuba;
-Kuba co ty na tydzień nad morzem w 8 ?
-Dla mnie super.
-Mój kumpel wynajmuje domek 20m od plaży w Sopocie.
-No i git!


Znalezione obrazy dla zapytania kuba i paulina sprawiedliwi

Komentarze

  1. Masz jeszcze jakieś blogi o Marii i Adamie jak to to podajcie linki

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz