12.Rozmowa z Marią=romans? ,,Ręce przy sobie panie Komisarzu'' ,,Siema młody''

-Maria....
-Tak?
-Ja nie wiem jak ci to powiedzieć.
-Najlepiej wprost:)
Jezuu jak on mi ppowie,że mnie kocha to padne.-myślałam.
-Maria ja cie kocham😍
-Adam ja ciebie też😊
Jestem z Adamem to najszczęśliwszy dzień w moim życiu.
Następnego dnia godz 7;40 pod komendą;
-Adam...myślisz...,że Kubis nas rozdzieli?
-A czy musi o  nas wiedzieć?
-No nie nie musi.
Gdy wyszliśmy z auta Adam trzepnął mnie w...4 litery;
-Adam...😏😌
-No co?😁😁
-Ręce przy sobie panie Komisarzu.
-Ok😩-powiedział zmarnowany komisarz.
-To później😗-pocieszałam go.
-Ok😃😃
Perspektywa Bolka;
-Stefan ! Normalnie jak głuszce! Widziałeś? (XD)
Maria;
Weszliśmy na komende gdzie czekał na nas Bolek;
-Adam...
-Hej Bolek co tam?
-Wiesz co?
-Co?
-Wy jesteście jak te głuszce. (zapodał odgłosy ptaka)
-Bolek co ty wygadujesz? Albo lepiej nie tłumacz.
-Ok.
-Słuchajcie to jest Radek Kowal. Nowy pomocnik Bolka.
-Cześć Radek.
-Siema młody. Adam jestem.
-Radek.
Adam;
-Fajny ten młody.
-No fajny zobaczysz za rok albo mniej bedzie jak Bolek na 100%.
-Dokładnie .
Byłem napalony. Chciałem jak najszybciej skończyć służbę i razem z Marią wrócić do mieszkania.
Ale nie było nam to dane.
Szykowała się gruba akcja.


Komentarze