11.Wybudzenie i wyjście/ ,Maria dzięki''

Hejka ! Dziś 2 w 1 do Pauliny i Kuby miałam akurat mało weny :/ to też dam troche o Adamie i Marii :)
Paulina;
Obudziłam się w szpitalu ale pamiętam co się stało.
Obok mojego łóżka leżał Kuba,który właśnie zaczął się wybudzać;
-Kuba...-zaczęłam.
-Paula jak się czujesz?
-Dobrze a ty?
-Ja też:)
Tydzień później;
-NARESZCIE!!!-myślałam; Dziś nas wypuszczają!!!Amen:D
Zaraz potem pojechaliśmy na komende;
-Co wy tu robicie?-spytał Kubis.
-Pracujemy tutaj -powiedzieliśmy.
-No tak ale macie za sobą wypadek.
-I...-powiedzieliśmy.
-I...do domów .
-Nie!!!-powiedzieliśmy jak dzieci.
-Jak dzieci.-powiedział i poszedł.
-Tsa....jak dzieci...-powiedzieliśmy śmiejąc się .
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Zadzwoniłem do Marysi ta przyjechała prawie natychmiast;
-Marysia jaki ja byłem ślepy.
-Adam to nie twoja wina!!!
-Maria dzięki.
-Nie ma za co. A co w ogule tam napisała?
-Że nigdy mnie nie kochała i nie wie po co ze mną była.Maria?
-No?
-Może zostaniesz na noc? Zobaczymy jakiś horror?
-OK.
Znalezione obrazy dla zapytania sprawiedliwi wydział kryminalny
Siedzieliśmy z Adamem na kanapie.
Oglądaliśmy horror ,,Ouija'' (Pozdro. Paulina Chmiel :* ).
Jedna scena była straszna więc przytuliłam się do Adama a on przytulił mnie.

Komentarze