10. ,,Marysia zobacz!!!'' i ,,Miałam ci to przekazać właśnie dzisiaj."

Adam;
Gdy wracaliśmy ze sprawy zobaczyłem znajome auto.
-Marysia zobacz!!!
-O jezu Paulina!!!-krzyknęła.
Wybiegliśmy z auta, Maria podbiegła do nich a ja zadzwoniłem po karetkę.
Maria;
Podbiegłam do nich , sprawdziłam puls . Ledwo wyczuwalny ale oddychają.
-Adam do cholery gdzie ta karetka!!!
-No już jadą.
10 min później;
-Adam słysze karetke idź po nich!!!
-ok.
Zabrali ich do szpitala.
My pojechaliśmy na komende wypełniać papiery.
Opowiedzieliśmy o wszystkim Kubisowi, ten myślał ,że pojechaliśmy do domów.
Pomylił się;
-Wy jeszcze tu?
-Tak -odpowiedzieliśmy.
-No to do domów.-i poszloiśmy.
Ok pojechaliśmy do szpitala , tam dowiedzieliśmy ,że oboje mają operację.
Adam;
Odwiozłem Marie do domu i sam pojechałem do siebie.
Tam zobaczyłem ..Pole.
To było do przewidzenia.
-Pola czego chcesz?!
-Miałam ci to przekazać właśnie dzisiaj.
-Co to ?
-List od Asi pisała go jak samolot spadał.
-Ok wyjdź już.
-Ok
Poszła nareszcie.
Otworzyłem koperte, wyciągnąłem kartke pisało tam;
,,Adam mój samolot spada. To koniec! Koniec z nami ja nie leciałam na kontrakt na rok. 
Ja znalazłam tam w Anglii faceta który nie pracuje 24h/7dni. Kacper leci ze mną. 
A ty? Ciebie juz od dawna nie kochałam .        Pozdrawiam Asia Stasiak -Małecka.''
Po tym się już kompletnie załamałem. Zadzwoniłem do Marii..
Znalezione obrazy dla zapytania maria i adam sprawiedliwi

Komentarze