9.Adam i Kuba + pub=kac i problemy.

Maria;
Rano Paulina powiedziała mi że Adam i Kuba byli wczoraj wieczorem w pub-ie.
Postanowiłam pojechać do obu i zobaczyć jak sie trzymają.
Byłam u Kuby teraz jade do Adama.
20 minut w mieszkaniu Adama;
Hej Adam.-powiedziałam.
Hej .-odpowiedział Adam.
Rozmawiałam z Pauliną i wiem o klubie ale to od Kuby.
OK ale mam duży problem.-powiedział zestresowany.
Jaki?-spytałam.
Przed wczorajszym wyjściem miałem na koncie 1800zł a teraz pusto.
To co wyście robili w tym klubie?-spytałam.
Głównie pliliśmy.-powiedział komisarz.
No to wiele wyjaśnia.-powiedziałam.
No wróciłem do mieszkania o 4;30 byłem tak pijany że wyrżnąłem orła przy drzwiach a Tadeusz gdy to usłyszał zbierał mnie z podłogi.-powiedział a ja zaczęłam się śmiać.
A do pracy idziesz?-spytałam.
No jasne. Nie zostawie cię na pastwe losu.-powiedział brunet.
W robocie poznaliśmy pod.kom Ewę Pilarczyk. Fajna babka.
Maria?-zaczęła Ewa.
Tak.-powiedziałam.
No bo ja chodze do szkoły tańca i szukaja 2 kobiet zaproponowałam Paulinie i sie zgodziła co ty na to?-powiedziała.
Jasne a co tam tańczycie?
Hip hop i wiele innych.
Super!!!
OK przyjade po ciebie jutro po pracy.
OK cześć.
Cześć.
Ale super!!!-pomyślałam.
Znalezione obrazy dla zapytania maria i ewa sprawiedliwi

Komentarze