8.Nowa partnerka i pub z Adamem.

Tsa ledwo weszłem na komende a już do Kubisa ( tsa kuba co tym razem).
Gdy weszłem siedziała tam kobieta na oko w wieku Adama.
Gdy Kubis powiedział;
Kuba to twoja partnerka .
Ewa Pilarczyk.-powiedziała.
Kuba Walczak.-powiedziałem.
My sie znamy po ostatniej akcji.-powiedziała.
'' To było 2 dni temu;
Razem z Adamem Marysią Pauliną i Bolkiem byliśmy na ,, rewalidacji '' w klubie go go.
Aby nikt niczego nie podejrzewał ja i Adam poszliśmy jak to my na panienki.
No i była tam ona. Z początku wydawała sioe zwykłą panna do podrywu.
Wtedy 1 facet rozpoznał Adama i zaczęła się akcja. Ewa była wściekła na nas że wszystko zepsuliśmy''. 
Kuba nie sądzisz że Ewa powinna wiedzieć?-spytał Kubis.
O czym?-wtrąciła Ewa.
 O tym że to nasza 4 załatwiła ci robote.-powiedziałem.
Ta napewno.-powiedziała patrząc w strone Kubisa.
Ewa to prawda.-powiedział Kubis.
ok.-powiedziała.
Z początku Ewa nie wierzyła ale jednak zaczęła.
Potem dostaliśmy sprawe i gdy wyjeżdżaliśmy zaczeła rozmowe;
Ej gdzie?-spytałą oburzona widząc że wsiadam za kółko.
No na miejsce zbrodni a co?-spytałem.
U mnie było że dowódca kieruje.
A u nas ten kto chce.
OK papier kamień nożyce.
Ok
Ha wygrałem!!!!-powiedziałem ucieszony.
Time-skip komenda 17;21;
Ok,dzięki za dziś pa.-powiedziała brunetka.
I poszła. A do mnie wpadł Adam;
Hej Kuba.-powiedział komisarz.
Hejoo Adam.-odpowiedziałem.
Masz ochotę na browara?-spytał.
I ty się jeszcze pytasz? Jasne że mam i to nawet nie wiesz jaką.-powiedziałem.
OK to dzisiaj w pub-ie w centrum?-spytał.
Tak przyjade po ciebie.
Dobra cześć.
Nara.
Time skip pub Brazil centrum Wrocławia(pozdro dla fanów 19+);
Po paru drinkach z Adamem byliśmy już kąpletnie pijani a gdzie tam do rana.
Po paru godzinach nie wiadomo jak znaleźli sie w klubie go go.
A potem film sie urwał oboje nie pamiętamy nic.


Komentarze