7. Spotkanie z Kubą i.....pogorszenie stanu Pauliny.

Po 15 minutach dojechaliśmy do szpitala gdzie czekał Kuba;
Hej Kuba co z Pauliną?-spytałam.
Hej niby lepiej ale i tak sie boję.-powiedział.
Lekarz pozwolił mu wejść do Pauliny.
W sali Pauliny;
Paulina...-zaczął Kuba.Ja dopiero teraz zrozumiałem że...że czuję do ciebie coś więcej niż przyjaźń ja...ja cię kocham.-w tym momencie maszyny zaczęły pipać.
Gdy to zobaczyłam pobiegłam po lekarza który zaraz wyprowadził Kubę z sali.
Zaczęli ją reanimować. Kuba usiał na krześle ze spuszczoną głową a ja i Adam patrzyliśmy przez szybę. Po godzinie reanimacji Paula odzyskała funkcje życiowe. Adam podszedł do Kuby;
Ej Kuba już z Paulą wszystko ok.-powiedział i kucnął przed Kubą.
OK nareszcie.-powiedział wchodząc do sali Wach. Gdy wszedł usiadł i powtórzył to co wcześniej;
Paulina...-zaczął. Ja dopiero teraz zrozumiałem że czuję do ciebie coś więcej niż przyjaźń ja cię kocham. Paula ja wiem późno to zrozumiałem wiem że mnie słyszałaś.-powiedział trzymając ją za rękę. Nie zauwarzył że podkomisarz zaczęła odzyskiwać przytomność;
Słyszałam.powiedziała słabo podkomisarz.
Na mnie i Adama spadło dowiezienie tu Agaty która już kończy lekcję.
W gimnazjum;
Hej Agata.-powiedziałam widząc dziewczynę.
Hej ciocia hej wujek powiedziała widząc że na nią czekamy.
Hej .-powiedział Adam.
A gdzie mama obiecała że przyjedzie.
Mama jest w szpitalu.-powiedziałam w stronę młodej Wach.
I my cię tam odstawimy.-dodał Adam.
Ale co sie stało?-spytała 13-latka.
Gdy twoja mama była na akcji została postrzelona.-powiedział Adam.
O ja cie .- powiedziała i pojechaliśmy do szpitala.
Agatę oddaliśmy w ręce Kuby ( powodzenia życzę Kuba XD) i pojechaliśmy do mieszkania Adama.
Znalezione obrazy dla zapytania adam i maria sprawiedliwi

Komentarze

Prześlij komentarz