12.Kto wie co to będzie czyli Paulina & Kuba razem? Tym zajmą się Agata , Kuba i...

Agata;
Super!!! Namówiłam wujka żeby poderwał mamę.
Mam nadzieję że mu to pyknie...-i tak rozmyślałam gdy wszedł wujek Kuba.
Ej młoda....
No...
Mama pojechała coś załatwić pomóż mi.
Ok pożycz fona?
Co?
No daj telefon.
Po co?
Zobaczysz.
Ok.
Zadzwoniłam do cioci Karoliny ona zawsze pomoże.
Przyjechała z kolegą z pracy .
Cześć ciocia jest sprawa.
Jaka?-spytała.
Wujek chce poderwać mame ale nie wie jak sie za to zabrać.
Ok pomogę wam.
Dzięki .
 Aha Agata to jest Mikołaj Białach.
Siema młoda.
Witam.
Ciocia Karolina pomaga wujkowi kubie a ja siedze z ,,kumplem '' cioci i patrzymy czy mama nie idzie. Pół godziny później;
Karolina przyjechała!!!-krzyknął Białach.
O kurde jeszcze chwila.
Ok ja ide ją czymś zająć.-powiedziałam i wybiegłam.
Kuba ;
Kurde młoda identyko jak matka.-powiedziałem w strone Karoliny i Mikołaja.
Popieram-powiedziała Karolina.
No ja też.-odpowiedział Mikołaj.
Ok skończyłam.
Akurat weszła Agata z Paulą.
Ok to my się zbieramy.-powiedziała Karolina i Mikołaj.
Ok pa.
Zacząłem mówić do Pauli;
Hej zrobiłem kolację.
No nie wiem.
Ok Karolina mi pomogła. Ale to był plan młodej.
Mnie w to nie mieszaj.-powiedziała wykręcając sie i idąc do drugiego pokoju.
Ej no.-powiedziałem.
Ok chodźmy.
Zjedliśmy kolację i zacząłem znów;
Paula....ja muszę ci to powiedzieć.
No to mów.
Paula...ja ...ja cię kocham.-i powiedziałem.
Paulina;
Kuba zaciągnął mnie do sypialni.
Tam pozbyliśmy się ubrań.
I wiadomo co się działo.
Znalezione obrazy dla zapytania paulina i kuba sprawiedliwi

Komentarze