troska pomoc i niespodzianka ?

Rano zaczęłam rozmowę...;
Adam...
Tak Marysiu ?
Dlaczego chciałeś sie zabić?
Bo ... mój syn kiedyś kochał mnie najbardziej .
Aśka zawsze była zazdrosna. Chciał być nawet policjantem tak jak ja. A teraz nie chce mnie znać.

Adam ... ja nie wiem co ... powiedzieć

nie musisz nic :)

Na komendzie godz 9;00

Adam Kubis powiedział że...

że za pewne nas rozdzieli

nie to powiemy wszystkim aha i pod jednym warunkiem

jakim?

że Jagiełło sie nie dowie

ok

Razem z Adamem powiedzieliśmy wszystkim o naszym związku.
Wszyscy nam gratulowali. Byłam szczęśliwa i Adam też.

Po pracy Adam powiedział że musi coś załatwić.
Widziałam że pojechał gdzieś z Pauliną i Kubą.

Czekałam na niego ale zasnęłam.
Po godzinie słyszałam jak Adam wchodził do mieszkania.

Po chwili położył sie koło mnie i powiedział;
Cześć kochanie
Adam gdzie ty byłeś?
Mam dla ciebie niespodzianke
U a jaką?
Dowiesz sie jutro
Dobrze

Potem zasnęliśmy wtuleni w siebie.
Byłam szczęśliwa mając Adama przy sobie i chcę z nim spędzić resztę naszego życia.















Następne opowiadanie to bedzie koniec 2 serii za niedługo 3 :D .


Komentarze