Seria 4 . 1 początki bywają trudne czyli Stasiak & Przybylska po raz pierwszy

Ona 28 letnia policjantka juz nie długo zacznie prace w Komendzie Wojewódzkiej.
Nie wiedziała że jej partner odwróci jej życie o 180°.


On 40 letni policjant pracujący w komendzie wojewódzkiej. Prace zaczął tam 12 lat temu i robi to do dzis.  Ale nie wiedział że jego partnerka odwróci jego życie o 180° .


14 listopada :
Maria Przybylska :
Dziś zaczynam prace w KWP .
A dokladnie w kryminalnych .
Po wejściu na komendę od razu udalam się do naczelnika inp. Edwarda Kubisa .
Po dość krótkiej rozmowie zostałam przyjęta. Czekalam tylko chwile gdy wszedł on :
Cześć kom. Adam Stasiak.
Hrj ASP. Maria Przybylska.
To od dzisiaj partnerzy ?
Noo ... Tak ☺.
Czekała nas trudna sprawa na komendę wrocilismy około 22;00 .
Gdy chcialam odpalić auto ono odmawiało mi posłuszeństwa gdy podszedł Adam:
Hej nie odpala ?
No.
Chodź podwiozę cię  .
Ale ja mieszkam 10km od Wrocławia .
Nie szkodzi a jutro po ciebie przyjade .
Serio?
Tak
Dzięki Adam
Nie ma za co ☺
Adam zawiózł mnie do domu.
Byłam mu wdzięczna .
Od dziś Adam jest mojim najlepszym przyjacielem .

Komentarze