niespodzianka+ślub=koniecII serii

Następnego dnia
Komenda godzina 8;00
Weszliśmy z Adamem na górę gdzie odziwo było jakieś 3/4 komendy gdy Adam wyciągnął małe pudełeczko uklęknoł i powiedział;
Marysiu zostaniesz moją żoną?
Tak Adam tak !!!
Byłam szczęśliwa.
Adam wziął mnie na ręce gdy wszedł Kubis i powiedział ;
Adam Maria gratuluje i macie dzisiaj wolne nacieszcie sie tym.
Dzięki szefie



Pół roku później;
Dziś nasz ślub.
Paulina z Karoliną pomagają mi sie przygotować .
2 h później;
Gdy ja rzuciłam bukiet złapała Paulina a gdy Adam rzucił muszkę złapał... Kuba?
Tak Kuba.
Który podczas tańca z Pauliną pocałował ją.
Paulina i Kuba zostali parą .


Było dużo śmiesznych sytuacji tym bardziej pijani Adam z Kubą.
Podobny obraz
KONIEC II SERII ZAPRASZAM DO III SERII JUŻ NIE DŁUGO :) ;)

Komentarze