16 i 17 lipca 2016- 33 urodziny Pauliny Wach.

Dzisiaj Paulina obchodzi 33 urodziny.
weszliśmy z Adamem śniadaniem i kawą :
100 lat 100 lat  [...]
Jejku dzięki wam ale nie musieliscie
Musieliśmy
A gdzie Kuba?
Poszedł załatwić niespodziankę
Jacie super
Paulina przebrała się i zeszła na dół i dołączyła do nas na śniadanie gdy wszedł Kuba:
Siema jestem
Elo spoko
Jaka niespodzianka ?
Jakaś nie powiem
OK. ...
Widać było ze Kuba jest podekscytowany.
My z Adamem wyciagnelismy Pauline na spacer.
W tym czasie miała przyjechać Karolina z Mikołajem.
Adam gdy zauważył auto Białacha zaciągnął nas w nawet ładne miejsce.
Po mimo wiedziała że to auto Białacha
mogła widzieć twarze.
A ja dostałam SMS a od Kuby
,, możecie powoli wracać " .
Pokazałam go Adamowi i wracaliśmy.
Gdy dotarliśmy ja weszłam pierwsza a Paulina za mną :
Jejku dzięki wam...
Powiedziała widząc Karolinę z tortem.
My siedzieliśmy w domku krojąc tort a Kuba Adam i Mikołaj rozpalali grilla.

Komentarze