10. trudna służba i pizza z Kubą

Komenda 8;00
hej Kuba jak tam Karolina?
dobrze nawet zostala u mnie na noc
no to super
Ja slyszalem ze ci podobno Białach w oko wpadl
komu mi ? nieeee.......
no wiesz on 2 corki i 1 on boks ty boks on po rozwodzie ty tez więc wiesz
Maryśka wczoraj powiedziała mi to samo
serio ?
noo
time skip komenda godz 16 41
to co Kuba fireand (sorry za błędy) na dziś?
no to narazie
narazie zrazie
poszlam do mieszkania gdzie juz czekala Agata;
hej curcia
hej mamo
jak w szkole
spoko a w pracy?
ok
mamo.....-zaczęła Agata
no..... -odpowiedziałam.
Arek zaprosił mnie na bubble tea (pozdro dla lubiących bubble tea dop autorki).
to super-w tymczasie zadzwonił mi telefon.
no hejo Kuba co tam?
hej Paula macie z Agatka ochote na pizze ?
 a wiesz chętnie
...................................................................................................................................................................
Agata kiedy idziesz z arkiem ?
 pojutrze a co
jutro idziemy do wujka Kuby
ok
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
nastepnego dnia u kuby ;
jedliśmy razem pizze nie obylo sie bez wpadek i śmiechu a jak inaczej w końcu jestesmy u Kuby Walczaka;

Znalezione obrazy dla zapytania paulina wach i kuba walczak na pizzy

Komentarze

Prześlij komentarz