10. Ciężki dzień i wieczór z Adamem

Gdy podjeżdżałam pod komende zobaczyłam  Adama kłócącego sie z ........ Kacprem?
Tak Kacprem. Wysiadłam z auta i podeszłam do nich;
Ej!!!!-krzyknęłam podchodząc w ich stronę. Potem jeszcze raz;
Ej!!!-gdy tam podeszłam Kacper mnie popchnął i upadając uderzyłam sie w ręke;
Kacper co ty wyrabiasz?!-krzyknął Adam podchodząc do mnie;
Marysiu nic ci nie jest?-powiedział podnosząc mnie za rękę.
Ok tylko ręka mnie trochę boli ale przejdzie.
Napewno?
Tak.
Coś ty zrobił?-krzyknął w stronę Kacpra.
W tym momęcie z komendy wyszli Paulina i Kuba;
Ej co tu sie dzieje?-spytali oboje.
Gdy opowiedzieliśmy im całą sytuację wizieli Kacpra na komende a my udaliśmy sie do Kubisa.
Po opowiedzeniu sytuacji dostaliśmy wolne.
Adam odwiózł mnie do domu.
A tam zaraz od wejścia kłótnia z Dagą.
W końcu wyszłąm z domu i poszłąm w moje ulubione miejsce.
Miejsce gdzie po pracy po raz pierwszy spotkałam sie z Adamem.

Tymczasem w domu Przybylskich;
Daga gdzie Maria?-spytał ojciec.
Nie wiem nie obchodzi mnie to.
W tymczasie przyjechał Adam;
Panie Adamie dobrze że pan jest.-powiedział tata widząc Adama.
Co sie stało? Gdzie Maria?
No właśnie nie wiemy pokłóciła sie z Dagmarą i gdzieś wyszła nie wiemy gdzie jest i czy coś jej sie nie stało.
Dobrze poszukam jej chyba wiem gdzie jest.
Adam;
Pojechałem w nasze ulubione miejsce gdzie po raz pierwszy po pracy sie spotkaliśmy.
Widziałem ją tam. Siedziała smutna nad Odrą. Rozmawiała z kimś przez telefon ale potem zaczęła płakać;
Znalezione obrazy dla zapytania adam i maria sprawiedliwi scena nad rzeka   
Podeszłem do niej i usłyszałem tylko słowo,, Robert NIE!!!"

Komentarze

  1. Mogę wiedzieć skąd czerpiesz takie inspiracje na pisanie tych opowiadań?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś z głowy chociarz zdarzaja się sytuacje z serialu lub innych blogów które czytam choć czasem je zmianiam mam nadzieje ze się podoba pozdrawiam ☺☺

      Usuń

Prześlij komentarz