Zgoda z Adamem i porwanie / Agata Paulina i Kuba ?

Wiedziałam że Adam chciał żebyśmy sie nie kłócili zresztą ja też.
Poszliśmy do restauracji gdzie...
Tymczasem u Pauliny Wach;
Agatka gdy wrocila do domu nie umiała sie nachwalić jak było fajnie.
Cieszyłam sie bo zazwyczaj wracając od Piotra była zła albo płakała.
Tymczasem u Marii Przybylskiej :
OK 22 wróciliśmy z kolacji.
Adam odwiózł mnie do domu.
Okolo 0:00 zasnęłam a o 8:00 miałam być na komendzie. Ledwo co zdążyłam.
Mieliśmy trudna sprawe. Do domu wróciliśmy o 23. Byłam bardzo zmęczona.
Ale długo nie pospałam o 4 nad ranem zadzwonił mi telefon. Był to Adam :
-Marysia Pola mnie porywa
- co? Gdzie jesteś?

- nie wiem w jakim bagażniku
-ok ile masz baterii ?
- cała ok to teraz się rozłącz i oszczędzaj baterie ja jestem juz przrbrana jadę na komendę zaraz cie znajdziemy trzymaj się
- ok postaras się
-ok pa
O 4 30 byłam na komendzie wiedziałam że Paulina i Kuba mają nocke wiec mi pomogli.
Bolek namierzył numer okazało się że...

Komentarze