Przeprosiny Adama kwiaty , Paulina i kuba?

Nastepnego dnia przyszedł do mnie Adam :
- Marysiu. ..
- Nie Marysiuj mi tu !
- ale proszę Cię byłem zły na Pole i dlatego tak to wyszło. Prosze ...?
- przemyślę ok ?
- ok
Tymczasem u Pauliny Wach ;
Siedziałam w domu i czekałam aż Agatka wróci ze szkoły i wiedziałam że to trochę potrwa gdy zobaczylam auto Kuby.
Bardziej spodziewałam się że to Piotr ją przywiezie ale ze Kuba ?
Dziwne ... . Po 10 minutach weszli do mieszkania z bukietem kwiatów :
- co ty wyrabiasz?
- chce pogadać
- ok a po co te kwiaty
- zobaczysz
W tym czasie u Marii Przybylskiej;
Lezalam sama w pokoju kiedy usłyszałam pukanie do drzwi pokoju był to tata chciał pogadać.  Zeszlam na kolacje.
A potem poszłam na spacer gdy wróciłam przy drzwiach były kwiaty. A przy nich podpis od Adama. Byłam  szczęśliwa.
Tymczasem u Pauliny Wach;
Podczas kolacji Kuba dał mi kwiaty i pocałował co widziała Agata. Myślałam że się na niego wydrze a ona podeszła do niego i przytuliła. Ostatanio Piotr się jej wyparł dlatego nie spala dobre parę nocy .
O 22 wysłałam ją spać ale i tak nie spala
poszedl do niej Kuba a gdy wyszedł po 30 minutach a Agata spala. Następnego dnia Kuba powiedział ze Agata może zamiast u Piotra spać na weekendy u niego. Agatka była szczęśliwa ufała mu w 100 % ale mi w 200% ;). Co 2 weekend jeździła od dzisiaj do Kuby. Piotr wściekły przyjechał do Kuby po Agate lekko pobił Kubę ale on go bardziej Piotr się wycofał miał już dość ale na policje i tak nie poszedł. Kuba miał to gdzieś i poszedł sporo temu do Agatki.

Komentarze