Prolog

Ona 28 letnia młoda policjantka wydziału kryminalnego w komendzie wojewódzkiej we Wrocławiu. Poznała partnera. Ale nie wiedziała że on odwróci jej życie o 180 stopni.


On 40 letni doświadczony policjant wydziału kryminalnego w komendzie wojewódzkiej  we Wrocławiu. Poznał partnerke. Ale nie wiedział że jej obecność zmieni jego życie.

10 lat temu.....
Asia nie jedź prosze - powiedziałem
musze Adam
jak tak to jade z tobą
Adam nie !
I wyszła. Siedziałem nic nie robiąc ale nie na długo gdy zadzwoniła Pola;p
Pola co jest?
Adam...Asia nie żyje - powiedziała zapłakana Pola
Rozłączyłem sie i załamałem ...

2 lata później.....
Przyszłem już do pracy ghdzie czekał już na mnie Kubis.
Adam to twoja nowa partnerka
Adam Stasiak -przedstawiłem sie
Maria Przybylska
I tak zostało do dziś


Teraz
(Maria)
Mieliśmy ciężki dzień mażyłam żeby pojechać do domua tu .... auto mi sie zepsuło;
szlag !!!- krzyknęłam gdy wyszedł Adam ;
Marysia co jest ???
no auto mi nie działa
daj zajrze
a mógł byś ???
tak
ojj grubsza sprawa -powiedział po chwili .
trudno - w tym czasie dzwoniłąm do Dagmary ale ta nie odbierałą
i co bedziesz tak siedzieć tutaj ?
no aż Dagmara odbierze i przyjedzie po mnie
o nie ja cie tak nie zostawie
co masz na myśli ???
zawioze cie do domu
a mógł byś ???
jasne Marysiu nie zostawie cie tak
dzięki Adam
nie ma za co
Adam odwiózł mnie do domu.
Byłam mu wdzięczna.

Pare tygodni później

Przyjechał do Wrocławia mój były narzyczony Rafał i przyszedł na komende;
Rafał???
Tak kochanie
nie mów tak do mnie po 2 latach sobie o mnie przypomniałeś
tak
ja przez ciebie płakałam i chciałam sie zabić gdyby nie Adam to bym to zrobiłą
ok to ja lece
Po tym totalnie sie rozklejiłam
gdy wszedł Adam
Marysiu co jest
Rafał tu był
a to sku****l
Po chwili coś mnie pchnęlo przytuliłam sie do Adama
Marysiu nie płacz prosze jesteś dla mnie ważna
naprawde ? - spytałam ze ździwieniem
tak Marysiu
po tym mnie zatkało i tak jest do dziś. Adam zawsze gdy jestem smutna to on mi to powtarza.


Komentarze