Impreza z okazji awansu, Adam i Kuba po ... piwach i...

Postanowiłyśmy to uczcić.
Paulina załatwiła lokal i zaprosiliśmy:
Karolinę Rachwał  Krzyśka Zapałe  Monikę Kownacką Kubisa Adama Kubę Emilke i Zosie Drawską nawet Renata Jaskowską  ( z KMP) i dyżurnego Jacka Nowaka.
Impreza przebiegała poprostu superowo.
Adam z Kubą po 5 piwach  ( 5 na głowę )
zaczęli się rozkręcać czyli tańczyć śpiewać itp (xD).  Było bardzo śmiesznie tylko wolałyśmy na noc zabrać ich do siebie ( tak dla pewności ).
Po kilku godzinach Adam zaczął trzeźwieć było widać bo jak Adam trzeźwieje to strasznie głowa boli :
O ja cie jak mnie głowa napiepsza.
Dziwisz się po tylu piwach?
No nie. Ciekawe jak Walczak się trzyma .
Dzwoniłam do Pauliny. Podobnie.
Aha.
Siedzieliśmy tak aże Adama głowa skończyła boleć.
Po 30 min zadzwonila do mnie zrozpaczona Dagmara :
Jezu Daga co jest?
Patryk poszedł na boisko miał wrucic 2godziny temu i nie wraca tata z Jarkiem tam byli i są jakieś ślady
OK Daga nie płacz są tam dalej ?
Tak
OK my zaraz tam przyjedziemy
OK
Adam dzwon do Kubisa i jedziemy po auto z bombami  ( kogutem ) .
Ok

Adam zadzwonił do Kubisa.
Wzięliśmy auto z pod komendy i na Bombach pojechaliśmy na boisko.
Niestety zostaliśmy w korku a Adam na zabicie nudy przeglądał telefon.
Chciał znaleźć jakieś skruty i znalazł nadal na bombach ruszyliśmy.
Po 5 minutach byliśmy na miejscu gdzie czekał na nas Jarek :
Jarek co jest do cholery?
Nie wiem był ale przepadł tata go szuka
OK podobno są jakieś ślady?
No są
Adam zadzwon do Bolka
OK

Bolek przyjechał po 15 minutach a mój tata :
Marysiu ...
Tak tato
To jest ten Adam ?
Tak a co ?
Nie nic

Od tyłu podszedł do mnie jakiś facet.
Przyłożył mi nóż do szyi i powiedział :
Widzisz Stasiak odwdziecze ci się za zamknięcie mi kumpla w pace.
Nie rób jej nic .

Ja nie umiałam się nawet ruszyć.


Obiecałem ci ze zabiorę to co kochasz  wiec zabije zaraz tą s**e i to będzie zapłata.

Nie waż się nawet.

Ta bo co mi zrobisz ? Ok odloże nóż

Jak powiedział tak zrobił ale za to skopał mnie w brzuch i noge. Adam podszedł do mnie :
Marysiu nic nie jest ?

Brzuch mnie bOli

OK chodz zawioze cie do szpitala

Tak też zrobili a na miejsce przyjechali Paulina z Kubą.

Po dojedzie do szpitala lekarz mnie zbadał , wyszedł do Adama i powiedział ...




Komentarze