Porwanie , odnalezienie i akcja

Był to Michał Wolański. Nasz praktykant.
Okazało się że używa fałszywych danych.
Tak naprawdę nazywa się Piotr Ustroński.
Był karany za za porwania i podwójne morderstwo dwóch policjantek. Gdy ten wyszedł na chwile ja zdążyłam zadzwonić do Adama:
- Adam ratuj nas szybko.
- Ale Marysiu co się stało?
- Ten praktykany... on porwał mnie i Pauline.
-Gdzie jesteście?
- Fabryczna 15 a
- Ok już jedziemy.
Adam i Kuba od 20 min byli w drodze.A my czekałyśmy. Po 30 min byli na miejscu. Gdy wchodzili on z bratem zaczęli się do nas dobierać. Ale Adam i Kuba weszli na czas.
- Stój policja!!!
- Ręce na kark!!! Już!!!
- Ale my nic nie zrobiliśmy!
- Tak? To co one tu robią ?
- Yyy...
- Dobra bez dyskusji!
Z nami było wszystko w porządku. Ja pojechałam z Adamem do domu . Gdy zadzwonił Kubis:
- Tak szefie?
- Mamy grubą akcję jutro o 4:00 rano na komendzie.
- O 4:00 rano?
- Tak.
- Ok

Komentarze