Nowy praktykant nowe problemy.


(Jako Maria)
Od kilku dni pracuje u nas nowy praktykant Michał Wolański.
Wydaje mi się dziwny.  Od ok godziny byłam z Adamem w terenie.
Mieliśmy tylko jedną sprawę.
Po jej skończeniu wróciiliśmy na komende.
Adam:
- Musimy w końcu powiedzieć o naszym związku.
Maria:
- Masz rację.
Poszliśmy do Kubisa. Niestety skończyło się tak jak myśleliśmy.  Ja jeździłam z Pauliną a Adam z Kubą. A ten praktykant Michał we wszystko się wtrącał.
Paulina:
- Ten praktykant mnie już irytuje. A ciebie?
Marysia:
- I to jak
Nagle przed komendą straciłam przytomność podobnie jak Paulina.
Gdy ją odzyskałam już zauważyłam kto nas porwał był to...

Komentarze

  1. Czekam na dalszą część:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam w planach dodać jutro około 19 lub 20 bo mam dodatkowe zajęcia.☺

      Usuń

Prześlij komentarz