Artur+kłótnia=Adam i służba z Pauliną.

Zobaczyliśmy nieprzytomną Monike.
Artur rzucił się na mnie a Adam zaraz rzucił sie na Artura.
Zaczęła sie bójka.
Lecz gdy Adam skończył Monika odzyskała przytomność.
Artura zabrali Paulina i Kuba a my pojechaliśmy do szpitala.
Adama bardzo bolała ręka szczęście że lewa.
Okazało sie że Monice nic nie jest a Adamowi tylko coś przeskoczyło.
O 21 30 wrócilśmy do domu ale Adam wziął wolne z powodu ręki.
Ja jeździłam z Pauliną.
Nie było nic ciekawego.
Szybko wróciliśmy do domu gdy zadzwonił Kubis.
Była sprawa a tylko my byłyśmy wolne.
Ale szybko ją skończyłyśmy.
Musiałam jechać na zakupy.
Do domu wróciłam ok 21 50.
A Adam zrobił kolacje .
Chociaż  powinien oszczędzać rękę.
Ale on nie chciał mnie słuchać.
Oglądaliśmy filmy do ok 23 30.
Potem poszliśmy do łóżka.
Następnego dnia wstaliśmy jak zawsze o 7 00.
A o 7 30 wyszliśmy do pracy gdy...

Komentarze